Producción Científica Profesorado

A reflective teaching practice experience: A case Study

Paredes Zepeda, Bertha Guadalupe

2008

Paredes, Z. e Hidalgo, H. (2008) A reflective teaching practice experience: A case Study.En IV Foro Nacional de Estudios en Lenguas. Chetumal, Quintana Roo.ISBN 978-607-95074-7-3.

Abstract

This paper aims to share an experience of how students, future teachers of English from the BA in English Language Teaching (ELT) at the Universidad Autonoma de Hidalgo carry out their teaching practice. Teachers were interviewed as well as the Coordinator of the English Department at ICSHu (Instituto de Ciencias Sociales y Humanidades) The results reveal that the teaching practice process needs to be modified in order to achieve its aim.

Producto de Investigación UAEH